Lättad

En glad nyhet jag klarade min första tenta!!! Jag kan inte i ord beskriva hur glad jag är att slippa göra allt det där en gång till! Det var riktigt hemskt att få tillbaka den, de ropade upp oss en och en och så fick man komma fram och hämta sin tenta.

Det gick att ta på nervositet i rummet, det var så hemskt att beöva få tillbahka den inför alla andra 150 i klassen. Först trodde jag inte att jag klarat mig, såg bara en siffra och det var 12,5 poäng och då godkänt låg på 56 fick jag lite smärre panik. Det visade sig dock bara vara poängen på just den sidan...puh:)



Lyckan var sen total då vi upptäckte denna rosa skönhet på Willys:



Åtta rullar för 12 kronor, som hittat! Lite uppiggning i vardagen:) Jag minns att jag köpte rosa toalettpapper i England när jag var runt fem år, länge länge sparade jag den rullen hemma för att jag tyckte den var så fin:)
Jag ska nog köpa på mig ett litet lager:-)

Jag älskade era bilder tillsammans med alla kändisar. Måste kännas härligt att bo i ett så kändistätt land:-) Vad kul att Niklas är på besök! Vad har ni mer haft för er när han har varit där?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0