hej mitt vinterland....

Det är ett faktum, snön har kommit. Den stannade inte länge, men den existerade iallafall. Usch, det är för tidigt. Jag som fortfarande stampar omkring i mina för mig nya favorit ballerinas ifrån vagabond.



Det var så härligt att sitta i fönstret o se alla utbytesstudenter här bli helt galna vid synen av snö. Vi är nog lite bortskämda här endå.



De enda ballerinisarna som jag någonsin haft som efter en månad fortfarande är som nya. Det sved i plånboken för mig som alltid annars köper billiga skor, men det är nog bara att inse att det lönar sig att inte handla på skopunkten alltid. Är otroligt fascinerad över att de hållt så bra!

Dock måste jag nog byta ut dom mot något varmare snart:) Hatar vinterskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0