Jazzskills och tex mex

Idag har jag haft skill test på jazzen, det va grymt läskigt eftersom vi var tvungen att stå på ett ben i en minut medans min lärare satt med penna och papper och antecknade så fort man vinglade till. Jag klarade detta grymt bra med tanke på den oerhörda pressen. Det var ju inte så pedagogiskt. När klassen applåderade sa hon
- Applådera inte, för det kan vara så att någons pojkvän har gjort slut och när vi applåderar så bryter hon ihop
(ehhhh okej??????????????)
Jag åt lunch utanför skolan idag och det var ett trevligt ombyte mot de vanliga trekantsmackorna på gräset. Inte för att vårat campus är något att klaga på.



Lunch med underbara Malin och Summer. Vi träffade på en åtttioårig man som blev fotad utanför restaurangen. Han hade skrivit en bok om sitt liv och han gav den till osss, gratis och signerad. De är grymt ytligt trevliga här.

Hemväg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0